Wednesday, August 22, 2012

ניצול זמן אופטימאלי


ניצול זמן אופטימאלי


לפני כחודשיים כשעמדתי עם הרכב ברמזור אדום, בא מישהו במהירות ונכנס ברכבי מאחור.
הנזק לרכב היה מינימאלי, אבל מאז כואבים לי הגב התחתון, הצוואר והברך.

נבדקתי בבית חולים עשו לי צילומים ולא מצאו כלום.
עכשיו אני במכון פיזוטרפיה. מכופפים אותי לכל הכיוונים ואחכ מיישרים.

ואז אומרים לי, "נו, איך עכשיו?"
ואני עונה "לא יודע, לא מרגיש הבדל"
וכל מיני דב...רים כאלה.

אבל הכי כיף זה ההמתנה לטיפול.
יש לי IPHONE 4s ואני חייב לציין שזה מכשיר פלא.
הידעתם שניתן ליצור מוזיקה מדהימה באיכותה במכשיר הזה?

וכך אני מעביר את הזמן עד שקוראים לי פנימה לעשות כיפופים ויישורים.
וכל הזמן הזה בטיפול אני חושב איך אני חוזר ל Iphone שלי כבר, אז בסוף אני אומר לה:
"פשש... איזה שיפור אני מרגיש, אני חייב לעוף"

וישר אני בודק איזה סמס או שניים ואז אימייל ואז כל מיני דב...רים

בילוי שבועי זה.

בינתיים אני בודק איך אני מחבר בין ה Iphone למחשב כדי שאוכל לשים כאן את המוסיקה שעשיתי
במהלך ההמתנה האחרונה.

מי רוצה לשמוע?

בינתיים שמתי תמונה במקום..



No comments:

Post a Comment